FAQ | mindventure.dk

FAQ

Nej, men vores deltagere er normalt mellem 30 og 65 år og primært 34-45. Den gennemsnitlige alder er ca. 40 år, men generelt er folk ret friske af sind, uanset om dåbsattesten siger noget andet. Det er typisk folk som elsker naturen og at bevæge sig.

Under praktisk info er der for hver enkelt tur beskrevet hvilket konditionsniveau der er påkrævet af dig. Hvis du stadig er i tvivl, så kontakt mig endelig.

På Mindventures rejser ca 50% alene.  De rejsende er generelt meget åbne og socialt indstillede, så du vil derfor aldrig komme til at kede dig på et Mindventure, selvom du er taget af sted alene. Det, at man er aktive sammen og arbejder sammen for at løse spændende udfordringer, gør at man hurtigt kommer til at kende hinanden. Tit opstår venskaber også på den baggrund.

Tjek Mindventure pakkelisten under hver enkelt tur.

Det er meget vigtigt, at du kun medbringer én rygsæk på turen og holder dig ret nøje til pakkelisten. Din rygsæk skal helst være 40 liters eller mindre i størrelsen, og den må max veje 10 kg med alt udstyr. Der bliver ikke mulighed for at tjekke din baggage ind, da du kommer til at medbringe den som håndbaggage (derfor den lille rygsæk).

Her er grundene til, at vi ikke tjekker baggage ind:

  1. Vi sparer tid på ikke at skulle vente på indtjekket baggage
  2. Vi sparer penge på ikke at skulle betale for at indtjekke bagage
  3. Vi risikerer ikke, at vores bagage bliver forsinket
  4. Det tvinger os til at pakke let, så vi ikke skal slæbe på så meget på bjerget og kan nyde livet istedet

Det kan dog ske, at flyselskabet tvinger os til at tjekke baggagen, ind lige før vi stiger om bord. Det skal vi være forberedt på. Hvis det sker, dækker jeg meromkostninger.

Jeg anbefaler let fodbeklædning med god ankelstøtte. Jeg foreslår ikke, at man går i  sandaler, da det normalt sætter tempoet ned for hele gruppen.

Nej, desværre. Vi tjekker ikke baggage ind og har kun håndbaggage med i form af en rygsæk på 40l eller mindre og vandrestavene må ikke komme med i håndbaggage.

Det er muligt at booke nogle af vores ture uden fly. Såfremt du ønsker at fravælge fly, skal du kontakte Mindventure og høre nærmere om hvorvidt det evt. kan lade sig gøre på den pågældende tur og høre om der eventuelt vil være en prisreduktion for fravalg af fly.

Hvis du booker en tur uden fly, skal du møde resten af gruppen i lufthavnen på destinationen.

Tidligere udrejse eller forlængelse af pakkerejsen kan ske mod en merpris, såfremt der er ledig flykapacitet. Dertil kommer et gebyr på DKK 200 pr. person. Udgifter i forbindelse med forlænget ophold er for egen regning.

Til visse rejser vil det være tilrådeligt at få foretaget vaccinationer. Hvilke vaccinationer, der er nødvendige, ændrer sig ofte med kort varsel. Kontakt derfor egen læge eller Serum Instituttet ca. 1 mdr. før afrejse eller før. Information om vaccination fra Mindventure skal betragtes som en service uden lægeligt ansvar.

Navne i pas skal være i overensstemmelse med de navne, som du er registreret med i Det Centrale Personregister. Det er dit eget ansvar at kontrollere, at der er overensstemmelse. Ved uoverensstemmelse kan du risikere at få afvist ansøgning om visum.
Dit pas skal være gyldigt i mindst 6 måneder efter afrejsedagen. Ved rejse til et Schengen land skal passet medbringes på rejsen, da det er danske statsborgeres ID i udlandet. Udlændinge med opholdstilladelse i Danmark skal altid medbringe gyldigt pas samt opholdstilladelse.
Ovenstående krav vedrørende pas gælder kun for personer med dansk pas.
Udenlandske statsborgere bør konsultere deres egen ambassade eller konsulat for evt. specielle forhold.
Ved rejse til lande hvor visum skal søges inden afrejse, skal du selv stå for at søge visum.
Mindventure er ikke ansvarlig, hvis visum nægtes ved ambassaden. Du skal normalt påregne 30 dage inden afrejse for en visumansøgning. Du skal selv stå for at søge visum.
De oplyste krav om visum er gældende, hvis man følger den af Mindventure opsatte rejseplan for rejsen. Forlænger man sit ophold eller ændrer på anden vis rejseforløbet, kan helt andre regler være gældende.

Nej, man må desværre ikke oplyse disse data iflg. registerloven. Det er derfor vigtigt, at I ude på turen får udvekslet adresser, e-mailadresser og tlf-numre, hvis I evt. skal holde gensynsfest eller holde kontakten ved lige efter endt tur.
Mindventure kan desværre ikke være behjælpelig med at skabe kontakt imellem rejsende inden afrejse til f.eks. samkørsel fra provinsen til Kastrup lufthavn.

Du får tilsendt i spørgeskema efter du har betalt for dit Mindventure. Der vil blive planlagt løsninger ud fra dine oplyste allergier og spisevaner.

Prisen på vores rejser kan stige, jo nærmere vi kommer på afrejse.

Tidlige bookinger giver mig de bedste muligheder for at planlægge et Mindventure godt, sikre reservationer på de bedste overnatningssteder og få gode aftaler med vores samarbejdspartnere på destinationerne.

Det skal derfor være en fordel for dig at booke din rejse tidligt.

Er du blandt de første, der booker en rejse, får du den til den bedste pris efter først til mølle-princippet.

Hvis du venter med at bestille, skal du således være opmærksom på, at prisen kan have ændret sig i mellemtiden, og det vil derfor være den nye pris, der er gældende.

“Early Bird”
Tidlige bookinger giver mig de bedste muligheder for at planlægge et Mindventure godt, sikre reservationer på de bedste overnatningssteder og få solide aftaler med vores samarbejdspartnere i alle led af kæden under forberedelsesfasen.

Det skal derfor være en fordel for dig at booke din rejse tidligt, da du samlet set bidrager til, at turen bliver bedre for alle.

Booker du din rejse i god tid, får du en early bird pris, og konceptet er efter først til mølle-princippet.

Hvis du venter med at bestille og som en af de sidste, skal du således være opmærksom på, at du formodentlig har betalt mere end nogle af dine medrejsende.

Early bird konceptet virker sammen med gruppebooking konceptet, og man kan således drage nytte af begge rabatter på samme tid.

“Gruppebooking”
Laver man en samlet booking for mere end en person på en gang, får man automatisk en rabat på DKK 2000 pr person. Det er den udgift, der bruges på markedsføring for at sprede informationen om Mindventure ud til den enkelte potentielle rejsende.
Hvis du har booket, eller tidligere har booket en rejse på et Mindventure og anbefaler et Mindventure til en ny rejsende, som efterfølgende booker, vil den nye rejsende få en rabat på DKK 2000 på sin bookning, da der ikke er brugt noget nyt beløb på at markedsføre til personen.
Endvidere gælder det også, at tidligere rejsende fra et Mindventure, der tager på et nyt Mindventure, automatisk får DKK 2000 i rabat, da der ikke er brugt noget nyt beløb på at markedsføre til personen.

Jeg vil rigtig gerne høre din mening om dit Mindventure på alle de forskellige medier på nettet.

Derudover, sender jeg et spørgeskema til dig over email efter endt Mindventure, og bruger din feedback til at gøre fremtidige Mindventures endnu bedre.

Den typiske mand jeg har haft på Mindventure har en travl hverdag og bruger Mindventure som en pause til at skabe fokus i forhold til større spørgsmål i livet – at stifte familie, rollen som far, at starte firma, karriereskift, skifte livsstil eller blot at sætte livet i perspektiv. Det er mænd som du og jeg, der søger naturen og kvalitetstid til fordybelse.  

PERSONDATAPOLITIK

Cookies på Mindventure.dk

Når du benytter mindventure.dk, accepterer du vores persondata politik og brug af cookies.

Privatliv på mindventure.dk

Når du besøger vores hjemmeside er du helt anonym. Vi får ingen data, der kan identificere dig personligt. Vi kan kun registrere din e-mail-adresse, hvis du selv oplyser den. Det sker, hvis du f.eks. tilmelder dig vores nyhedsbrev eller booker en rejse. Dit navn, din e-mail-adresse m.v. bliver ALDRIG videregivet eller solgt til tredjepart.

Cookies generelt
En cookie er en uskadelig tekstfil, som lagres i din browser, når du f.eks. bruger en given hjemmeside. Det er altså ikke et program eller lign., og den kan dermed ikke indeholde vira, malware eller andet, som kan skade dig eller din computer.

Hjemmesider bruger cookies til at udveksle informationer imellem dig og selve sitet samt gemme disse informationer til næste besøg. De oplysninger, der bliver gemt er enten nødvendige for brugen af et website eller gør brugen nemmere.

Alle cookies på mindventure.dk er fuldt lovlige og bruges udelukkende til at forbedre brugervenligheden på vores site. Ingen cookies videresendes eller sælges til tredjepart.

For at registrere dit besøg og din brugeradfærd på mindventure.dk lagrer vi en cookie på din computer. Cookien kan ikke bruges til at indsamle oplysninger om dig eller de oplysninger, du har liggende på din computer.

Vi registrerer udelukkende, at du har besøgt vores hjemmeside, hvilke sider du ser, hvor ofte m.v. De oplysninger indgår i en samlet oversigt over alle brugernes adfærd på mindventure.dk, med det formål at forbedre vores hjemmeside til brugernes adfærd. Vi får derfor ikke oplysninger, der specifikt handler om din adfærd på mindventure.dk.

Dine personoplysninger
Mindventure ApS (”Mindventure”, ”vi”, ”vores”) respekterer privatlivets fred for vores kunder og besøgende på vores hjemmeside. Vores mål er derfor klart med denne politik: vi ønsker – på en gennemskuelig måde – at beskrive for dig, hvordan vi indsamler, viser, overfører og gemmer dine oplysninger, så du føler dig sikker på, at dine personoplysninger er lagret sikkert. Mindventure udfører al håndtering af personlige data i overensstemmelse med persondataloven (PDL) og de nye EU-regler for behandling af personoplysninger GDPR.

Dataansvarlig
Mindventure er dataansvarlig for behandlingen af personoplysninger på denne hjemmeside.

Kontaktoplysninger
Du kan kontakte os via mail på rolfejerskov@gmail.com

Indsamling af personoplysninger
Hvad er en personoplysning?

Personoplysninger er al slags information, som direkte eller indirekte kan relateres til en fysisk person, der er i live fx navn, personnummer, adresse, mailadresse og telefonnummer. Det gælder fx også billetnumre, krypterede data og forskellige typer af elektroniske identiteter som IP-numre, hvis de kan knyttes til fysiske personer.

Hvordan vi indsamler personoplysninger, og hvilke oplysninger vi indsamler
Mindventure indsamler personoplysninger på flere måder, men primært fra dig.

Oplysninger, som indsamles i forbindelse med bestilling og rejsen
Når du bestiller en rejse, indsamler vi personoplysninger fra dig – det er nemlig nødvendigt for at vi kan lave din bestilling og booke flybillet. Det gælder bl.a. navn, fødselsdato, pasnummer, alder og køn for alle rejsende, som er omfattet af bestillingen samt adresse og kontaktoplysninger for den hovedrejsende. Alle oplysninger indsamles ved hjælp af et elektronisk spørgeskema.

Oplysninger, som indsamles ved personlig kontakt
Vi indsamler personoplysninger fra dig, når du kontakter os fx via kundeservice, mail, telefon eller på andre måder. Primært indsamler vi de personoplysninger, vi har brug for, så du kan få svar på dit spørgsmål eller behandle din sag. Det er oplysninger om navn og billetnummer. Afhængigt af hvordan du vælger at kontakte os, kan vi også indsamle kontaktoplysninger som mailadresse eller telefonnummer.

Ved personlig kontakt indsamler vi også andre personoplysninger, som du selv vælger at give til os. Det kan fx være oplysninger om allergi, medicinsk tilstand eller andre oplysninger om dig eller andre på din rejse, som er omfattet af bestillingen.

Oplysninger, som indsamles, når du abonnerer på vores nyhedsbrev
Hvis du vælger at abonnere på Mindventures nyhedsmails, indsamler vi din mailadresse for at kunne sende dig e-mails. Vi sender typisk nyhedsmails et par gange om året. Vores nyhedsmails indeholder bl.a. informationer om rejser og rejserelaterede produkter og indhold. De kan også indeholde konkurrencer, spørgeskemaer og reklamer for vores samarbejdspartnere.

Oplysninger, som indsamles ved anvendelse af vores digitale ydelser
Når du bruger en af vores hjemmeside, indsamler vi oplysninger om din brug af tjenesten. Nogle af disse oplysninger kan være personoplysninger, f.eks. dit IP-nummer. Vi indsamler også oplysninger om, hvordan du navigerer i tjenesten, hvilke søgninger du foretager og hvilke rejseprodukter, du er interesseret i.

Oplysninger, som indsamles fra en anden end dig
Ved bestilling og kontakt med os i forskellige sammenhænge kan det ske, at en person giver personoplysninger om en eller flere medrejsende. Vores udgangspunkt er, at den, der giver os sådanne oplysninger, har indhentet alle de medrejsendes samtykke til at give sådanne personoplysninger til os. Hvis du ikke selv har foretaget en bestilling, og en anden har foretaget en bestilling, hvor du indgår, indsamler vi personoplysninger om dig fra den pågældende person. Det samme sker, hvis en anden har været i kontakt med os på dine vegne.

Håndtering og lagring af personoplysninger

Mindventures juridiske grundlag for at behandle dine personoplysninger

Mindventure behandler dine personoplysninger i henhold til loven. Det betyder, at selvom du trækker dit samtykke tilbage, og den behandling, som baseres på samtykket, udløber, kan personoplysningen alligevel findes hos os til andre formål. Hovedsageligt behandler vi dine oplysninger for at opfylde en aftale, som du er en part i, såsom rejsevilkår.

Mindventure kan desuden behandle oplysninger, der er nødvendige for, at Mindventure kan forfølge en legitim interesse, medmindre den registreredes interesser går forud for dette. De legitime interesser Mindventure forfølger er blandt andet statistik og markedsføring.

Administration af din rejse
For at kunne levere de rejseydelser, som du har bestilt hos os, bruger vi dine personoplysninger på forskellige måder. Vi bruger bl.a. oplysningerne til at udstede billetter og rejsedokumenter samt til at foretage hotelbestillinger og gennemføre betaling af de ydelser, du har bestilt.

Administration af din rejse indbefatter også brugen af dine oplysninger til bogføring, afregning, revision, kredit eller anden verifikation af betalingskort, immigration og toldkontrol.

Kundepleje
Vi bruger dine personoplysninger til at give dig service, hvis du kontakter os med spørgsmål, kommentarer eller reklamationer. Vi bruger dit navn og billetnummer til at identificere dig og din rejse. Vi bruger dine kontaktoplysninger, f.eks. mailadresse og telefonnummer, til at kontakte dig i tilfælde af spørgsmål og andre sager. Vi kan også bruge alle de andre personoplysninger, som vi har indsamlet om dig, til at håndtere dit spørgsmål eller din sag, alt efter hvad der er relevant i en bestemt sag.

Udsendelse af information
Når du har bestilt en rejse med os, bruger vi dine personoplysninger til at sende bekræftelse, vigtige oplysninger om din kommende rejse og tilbud relateret til rejsen. Dette sker til den mailadresse, der blev oplyst, da du bestilte rejsen.

Når du er på vej hjem fra din rejse, får du et fysisk spørgeskema, hvor vi beder dig om at besvare spørgsmål om din rejse for at hjælpe os med at forbedre vores ydelser.
Vi sender information om afvigelser som f.eks. tidsændringer og andre ændringer i forhold til din rejse. Hvis informationen er kritisk, sendes det også over sms. Disse informationer sendes enten via mail, brev, sms eller telefonisk, afhængigt af ændringen og de kontaktoplysninger, som har vi har på dig.
Vi sender rykkere via mail.

Markedsføring
Kundeoplysningerne kan bruges af Mindventure i markedsføringssammenhæng i forbindelse med specifikke rejser inden for Mindventure

Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, bruger vi dine personoplysninger til at sende nyhedsbrevet til dig, og til at tilpasse indholdet i nyhedsbrevet til netop dig. Det gælder din mailadresse, oplysninger om din rejsehistorik, dit brugsmønster og dine præferencer. Ved hjælp af disse data giver vi dig de tilbud, som vi tror er mest fordelagtige for dig.

Udvikling af ydelser og service
Vi bruger de oplysninger, som vi indsamler om vores kunder, til at udvikle og forbedre vores produkter og ydelser. Dette gælder vores digitale ydelser, hvor vi analyserer brugeradfærd for at udvikle, hvordan vi præsenterer oplysninger og kampagner samt udformer funktioner. Dette gælder også udviklingen af vores produkter efter kundernes behov og adfærd og f.eks. for at afhjælpe mangler eller forøge sikkerheden.

Hovedsageligt bruger vi anonyme eller anonymiserede data på et aggregeret niveau for at foretage denne type analyse. Det kan dog ske, at vi også bruger personoplysninger, som vi har indsamlet, hvis det anses for at være relevant.

Lovbestemmelser
Dine personoplysninger kan også blive behandlet for, at vi skal være i stand til at opfylde forpligtelserne i henhold til love og regler, f.eks. vedrørende sikkerhed og rapportering.

Lagringstider
Mindventure følger god praksis i rejsebranchen. Vi gemmer dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt med henblik på behandling.

Vi gemmer alle de personoplysninger, som vi indsamler, i vores kundedatabase. I kundedatabasen gemmes personoplysninger og rejsehistorik i syv år.

Hvis du er tilmeldt vores nyhedsbrev, gemmer vi dine kontaktoplysninger, så længe du vælger at fortsætte med at modtage nyhedsbrevet.

Mindventures tekniske og organisatoriske foranstaltninger for sikker behandling af dine personoplysninger
Vi foretager løbende foranstaltninger for at opfylde principperne om ”integreret databeskyttelse og databeskyttelse som standard”. Vi evaluerer løbende risici i den personoplysningsbehandling, der finder sted, og tager de nødvendige forholdsregler for at mindske risikoen.

Vi uddanner løbende vores medarbejdere i spørgsmål om databeskyttelse. Har du direkte spørgsmål om, hvordan vi arbejder med persondataloven (PDL) eller de nye EU-regler for behandling af personoplysninger (GDPR), kan du sende en mail til rolfejerskov@gmail.com

Udlevering af personoplysninger
Apple

Vi anvender Google-produkter og systemydelser til vores interne arbejde. Det betyder, at dine personoplysninger bliver behandlet vha. Google, som har været brugt af os som databehandler. Personoplysningerne gemmes af Google i en cloud-tjeneste indenfor EU. Ved en større IT-incident kan Google overføre personoplysningerne til et tredjeland (dvs. et land udenfor EU/EØS). Denne overførsel sker kun for at beskytte data.

Aftalepartnere og IT-leverandører
Vi bruger en bred vifte af IT-services og IT-systemer i vores virksomhed. I nogle af disse gemmes og administreres personoplysninger. Vi respekterer dit privatliv og sikkerheden for dine data i al håndtering. Systemerne er installeret lokalt hos os, og det er kun vores medarbejdere, som har adgang til disse oplysninger. I disse tilfælde er der ingen overførsel til tredjepart. Nogle systemer er cloud-løsninger. I disse tilfælde håndteres databehandlingen vha. cloud-løsningen.

Kundedatabase
I vores kundedatabase håndterer vi personoplysninger. Disse systemer er designet til at kunne levere de ydelser, som du har bestilt fra os, og til at kunne håndtere spørgsmål og kundepleje i forbindelse med udførelsen af disse ydelser. Disse systemer kan håndtere alle de personoplysninger, som vi indsamler og også bruges i vores markedsføring til dig.

Webanalysefirmaer
Vi bruger eksterne leverandører til analyse af brugeradfærd på vores hjemmesider og brugerfeedback. Disse virksomheder håndterer personoplysninger som personoplysningsassistent på vores vegne. De oplysninger, det drejer sig om, er først og fremmest oplysninger, der indsamles via cookies og håndteres på et anonymt og aggregeret niveau.

Kontaktydelser
Vi bruger cloud-løsninger til at sende information via email eller nyhedsbrev.

Leverandører af rejserelaterede ydelser
Hos Mindventure bruger vi leverandører og aftalepartnere for at kunne tilbyde nogle af de ydelser, som du har bestilt fra os. Det vil ofte være nødvendigt, at vi giver personoplysninger til disse, for at tjenesten skal kunne udføres.

Hoteller
Vi benytter hoteller på vores destinationer i både længere perioder og til individuelle bestillinger på kundens anmodning. Hotellerne, både indenfor og udenfor EU/EØS, har adgang til de personoplysninger, som er nødvendige for, at en bestilling skal kunne foretages. Det vil sige, når det er relevant med oplysninger om navn, fødselsdato, alder og køn for alle passagerer på bestillingen samt adresse og kontaktoplysninger for den hovedrejsende.

Flyselskaber
Vi tilbyder flyrejser med flere forskellige flyselskaber. Flyselskaberne får adgang til personoplysninger om de rejsende, der skal rejse med det pågældende flyselskab. Det er navn, fødselsdato, alder og køn for alle passagerer på bestillingen samt adresse og kontaktoplysninger for den hovedrejsende. Overførslen af oplysningerne sker direkte til flyselskabet eller med passagerlister, såkaldte paxlister.

Handlingsagenter
Afhængigt af hvilket flyselskab, der bruges til rejsen, og hvilken lufthavn rejsen afgår fra, benyttes forskellige former for handlingsagenter til at udføre tjenesteydelser i forbindelse med rejsen til lufthavnen. Det kan f.eks. dreje sig om check-in og bagagehåndtering. I forbindelse med udførelsen af disse ydelser kan handlingsagenten få adgang til visse personoplysninger, der er nødvendige for at kunne udføre tjenesten.

Taxfree
Hvis du rejser med os, kan du forudbestille taxfreevarer via det pågældende flyselskabs partner for levering af taxfreevarer – afhængigt af hvilket flyselskab, der benyttes til din rejse. Leverandørerne af taxfreevarer kan få adgang til de personoplysninger, der er nødvendige for, at bestillingen skal kunne håndteres. Du finder hver leverandørs persondatapolitik på deres hjemmeside.

Øvrigt
Hvis du bestiller andre rejserelaterede ydelser via os, både indenfor og udenfor EU/EØS, f.eks. udflugter eller andre aktiviteter, kan der i relevante tilfælde gives personoplysninger til den person, der skal udføre tjenesten, hvis det er nødvendigt for at levere den bestilte tjeneste. Det kan f.eks. være dit navn, fødselsdato, alder og køn for alle passagerer på bookingen, og adresse og kontaktoplysninger for den hovedrejsende.

Udlevering til tredje land
Da vi arrangerer rejser til hele verden, er nogle af vores partnere (som hoteller og flyselskaber) uden for EU/EØS-området. Det betyder, at personoplysninger kan blive overført til samarbejdspartnere i disse lande til samme formål, som beskrevet ovenfor, når det er nødvendigt for at levere den ydelse, du har anmodet om. Uanset hvilket land, som Mindventure sender dine personoplysninger til, har Mindventure en forpligtelse til at sikre, at der opretholdes et højt beskyttelsesniveau for dine personoplysninger – hvilket Mindventure naturligvis vil gøre.

Deltagelse i konkurrencer
Du har løbende mulighed for at deltage i vores konkurrencer, fx på vores hjemmeside, vores Facebook-side og andre medier. De oplysninger, som du opgiver i konkurrencen, kan bruges til at kontakte dig i forbindelse med afvikling af konkurrencen (fx kontakte dig hvis du vinder) samt i markedsføringsmæssige sammenhænge, hvor vi bruger relevante informationer til at gøre markedsføringen mere relevant for dig. I forbindelse med konkurrencen vil du typisk kunne afgive samtykke til modtagelse af markedsføring på SMS og / eller e-mail. Vi sender ikke til dig uden dit samtykke.

Dine rettigheder
Nødvendig håndtering af personoplysninger og håndtering på baggrund af samtykket

Persondatabehandling, der er nødvendig for at vi skal opfylde en aftale med dig, eller for at vi skal opfylde en juridisk forpligtelse, er tilladt uden samtykke. Hvis vi skal indsamle og håndtere dine personoplysninger til et andet formål kræves derimod, at du accepterer behandlingen. Du giver dit samtykke til behandlingen af dine personoplysninger, når du benytter vores ydelser på mindventure.dk, ved kontakt med en af vores medarbejdere, hos en samarbejdspartner eller et rejsebureau.

Tilbagekaldelse af samtykke
Du kan til enhver tid vælge at trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os via de kontaktoplysninger, som du finder ovenfor under afsnittet ”Kontaktoplysninger”. Hvis du tilbagekalder dit samtykke, vil vi slette personoplysningerne og afbryde den behandling, der blev omfattet af dit samtykke.

Det kan ske, at samme personoplysninger behandles både på baggrund af samtykket og fordi oplysningen er nødvendig, eller på grund af andre regler. Det betyder, at selvom du trækker dit samtykke tilbage og den behandling, som er baseret på samtykket, ophører, kan personoplysningerne stadig opbevares hos os til andre formål.

Ret til at få information om de personoplysninger, vi har gemt om dig
Hvis du vil have information om, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, kan du sende en ansøgning om dette til den adresse, som du finder ovenfor under afsnittet ”Kontaktoplysninger”. Registerudtrækket leveres efter anmodning og er gratis.

Hvem er Rolf Ejerskov?

  • 2005

    BA Kom

    færdiggør Bachelor i kommunikation og fungerer derefter som leder for soldater

  • 2008

    Jægerkorpset

    gennemgår patruljekursus, aspiranten og bliver jægersoldat med flere udsendelser til Afghanistan. I krig er mit speciale at styre kampfly fra jorden

    2008

  • 2011

    Kina

    studerer kinesisk på Fudan Universitetet i Shanghai

  • 2012

    MBA & spansk

    tager MBA på UIBS i Barcelona og lærer spansk

    2012

  • 2013

    Survival Races

    står for planlægning, udførelse og har ansvaret for 20 mennesker og 4 instruktører i flere 2 dages overlevelses events

  • 2015

    Sparring

    indgår i sparring omkring forretning, karriere, familie og livsstil

    2015

  • 2016

    Guide Kina & far

    er kinesisktalende guide for 5 rejsende på eventyr i Kina, som jeg har arrangeret. Jeg bliver far

  • 2016

    Mindventure test

    tester alle facetter af Mindventure konceptet sammen med rejsende

    2016

  • 2018

    Mindventure start

    lancerer Mindventure og fungerer nu som facilitator

 Spar Nord Bank: 9314 2140090363

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.

Mindventure.dk ApS, Klerkegade 17b 3th, 1308 Kbh K

CVR: 39 62 52 53

Mobil: +45 27 12 78 38